За результатами продажів 2018 року автомобілі марки ŠKODA продовжують займати лідируючі позиції в автомобільних рейтингах.*
2018 рік став роком нових викликів як для українського ринку нових автомобілів, так і для споживачів. Ряд негативних факторів вплинули на продажу і привели до стагнації ринку, але завдяки високій якості продукту, лояльності споживачів і професійній команді, ŠKODA вже другий рік утримує 7% українського ринку, займаючи 4 позицію в рейтингу продажів нових автомобілів.* Висока якість автомобілів ŠKODA, оновлений модельний ряд з інноваційними цифровими комунікаційними рішеннями, доступна програма кредитування, діюча програма лояльності, розвинена дилерська мережа традиційно роблять автомобілі ŠKODA одними з найбільш затребуваних автомобілів українських споживачів. * Минулий рік запам'ятався масштабними і яскравими подіями. ŠKODA стала партнером Української футбольної Прем'єр-ліги, підтримала велогонку «Київська Велосотка», взяла участь у регіональних аграрних виставках, продовжила свою благодійну діяльність і провела десятки тисяч тест-драйвів. У другому півріччі на український ринок увірвався новий кросовер ŠKODA KAROQ, який високо оцінили споживачі за стильний дизайн, продуману безпеку і технічні характеристики компактного SUV. При цьому свої лідерські позиції зберегли моделі ŠKODA OCTAVIA - 49,2% частки ринку в своєму класі і ŠKODA FABIA - 30,1%. Друге місце в своєму сегменті стабільно утримує підкорювач бездоріжжя SKODA KODIAQ з часткою 22,9%. 2019 рік не обіцяє бути легким, але компанія «Єврокар» продовжує розвиток бренду і дилерської мережі, впровадження нових технологічних рішень, що в свою чергу безпосередньо тягне за собою підвищення клієнтоорієнтованості і якості сервісу для наших клієнтів. Нові прем'єри порадують українців разом зі спеціальними акціями та пропозиціями. Слідкуйте за нашими новинами і будьте в курсі життя ŠKODA. * За даними дослідження структури продажів нових легкових автомобілів ІАГ Автоконсалтинг за 12 місяців 2018 року
|