За результатами 2013 року Mitsubishi Motors Europe (MME) змогла збільшити продажі на 10%. Такий результат був досягнутий завдяки поступовому оновленню модельного ряду, а також виходу на ринок гібридного позашляховика Outlander PHEV. Вперше за останні два роки MME змогла переступити 100 000 відмітку продажів, реалізувавши 106,712 авто в 2013 календарному році (у 2012 було продано 96,933 авто). Враховувалися 34 ринки, які об'єднує ММЕ (Україна і Росія виведені в окремі ринки). Більшість країн Mitsubishi Motors Europe продемонстрували позитивну динаміку продажів автомобілів Mitsubishi, випереджаючи динаміку свого внутрішнього ринку (Великобританія, Ізраїль, Норвегія, Туреччина, Бельгія і Люксембург, ін.). Продажі Mitsubishi Motors Europe 2013. Топ 10 ринків: 1 – Німеччина: 21,910 авто (- 9% / Ринок*: - 4.2%) 2 – Великобританія: 14,966 авто (+ 32% / Ринок *: + 10.8%) 3 – Нідерланди: 12,279 авто (+ 234% / Ринок *: - 17%) 4 – Ізраїль: 6,325 авто (+ 151% / Ринок **: + 4%) 5 – Норвегія: 6,283 авто (+ 15% / Ринок *: + 3%) 6 – Франція: 5,270 авто ( - / Ринок *: - 5.7%) 7 – Туреччина: 5,121 авто (+ 29% / Ринок ***: + 8.7%) 8 – Швейцарія: 4,478 авто (- 1% / Ринок *: - 6.2%) 9 – Іспанія: 4,060 авто (- 8% / Ринок *: + 3.3%) 10 – Бельгія і Люксембург: 3,839 авто (+ 1% / Ринок *: - 0.1%) Найперспективнішим виявився ринок Нідерландів, де зростання продажів склало 234%, при локальному внутрішньому ринку - мінус 17%. У Нідерландах податкове законодавство максимально сприятливе для екологічних технологій, що припускають використання автомобілів з низьким рівнем шкідливих викидів у довкілля. Тому запуск Outlander PHEV в цій країні виявився дуже успішним (8009 авто при загальному об'ємові європейських продажів 12 279). Враховуючи популярність екологічних автомобілів в Європі, Mitsubishi Motors Corporation прогнозує і подальше зростання продажів Outlander PHEV упродовж 2014 року. Згідно середньострокової бізнес стратегії "New Stage 2016" MMC робить акцент на автомобілі з низьким рівнем викидів CO₂ в атмосферу, а також на SUV-сегмент. У зв'язку з цим розподіл найпопулярніших моделей в 2013 році виглядає досить збалансовано: 1 – ASX: 27,693 авто 2 – Outlander: 27,121 авто (включаючи 8,197 PHEV) 3 – L200: 16,495 авто 4 – Mirage: 16,041 авто (запуск у 1 кв. 2013 – поки доступний для 24 ринків з 34) 5 – Colt: 7,495 авто (завершення виробництва в 2012) 5 – Pajero: 5,133 авто Упродовж 40 років офіційної присутності в Європі бренд Mitsubishi упевнено зміцнював свої позиції, відкриваючи нові офіси в Німеччині і Іспанії, запропонувавши ринку Outlander PHEV, налагодивши широку дистрибуцію Mirage і на окремих ринках Attrage (Ізраїль). У планах на 2015 рік - продовження зростання об'єму продажів, збільшення рентабельності, розвиток і зміцнення бренду Mitsubishi Motors в Європі.
*** Джерело: Асоціація ODD (Automotive Distributors' Association) |