На тлі викликів, пов'язаних з глобальною пандемією COVID-19 і браком напівпровідників, за підсумками півріччя ŠKODA AUTO збільшила поставки автомобілів на понад 20% порівняно з минулим роком. Значно зросли поставки автомобілів у Росії (+ 54,3%), Індії (+ 31,2%), Східній (+ 35,0%) та Західній Європі (+ 30,9%). Зафіксовано зростання фінансових показників. Так, у першій половині 2021 року виручка від продажів ŠKODA AUTO Group* зросла на 35,2% порівняно з аналогічним періодом минулого року і склала 10,199 млрд євро, а операційний прибуток за той же період збільшився на 327,2% до 974 млн євро, перевищивши показники докризового 2019 року. Рентабельність продажів досягла рівня 9,6%. В Україні ŠKODA утримує четверту позицію з часткою ринку 7%, зростання продажів порівняно з першим півріччям 2020 року склало 71,32%. Томас Шефер, Голова Правління ŠKODA AUTO, каже: «Ми можемо озирнутися на успішне перше півріччя. Незважаючи на брак напівпровідників і вплив пандемії, нам навіть вдалося поліпшити результати докризового 2019 року. Я хотів би привітати всю команду ŠKODA з таким досягненням! Це дало нам відмінну основу для успішної реалізації нашої нової корпоративної стратегії NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030». Клаус-Дітер Шурманн, член Ради Директорів ŠKODA AUTO з фінансів та інформаційних технологій, додає: «Наша програма підвищення ефективності приносить свої плоди. Завдяки жорсткому контролю витрат і подальших заходів з оптимізації, особливо у сфері продажів, ми змогли значно збільшити операційний прибуток і виручку від продажів у першій половині року. ŠKODA AUTO стабільно прибуткова з рентабельністю продажів на рівні 9,6%, а операційний бізнес надзвичайно стійкий. Це вселяє впевненість у другій половині року». Мартін Ян, член Ради Директорів ŠKODA AUTO з продажів і маркетингу, підкреслює: «Показники поставок у першому півріччі свідчать самі за себе: наша продуктова кампанія знаходить відгук у клієнтів. У нас найбільше зростання у Росії і Європі. Після успішного запуску ENYAQ iV нещодавно оновлені моделі KODIAQ і FABIA дадуть додатковий імпульс для зростання». ŠKODA AUTO набрала обертів після непростого 2020 року. У першому півріччі виручка від продажів зросла на 35,2% до 10,199 млрд євро порівняно з тим же періодом минулого року. За той же період в порівнянні з попереднім роком компанія збільшила операційний прибуток до 974 мільйонів євро, тобто більш ніж у три рази. Рентабельність продажів знаходиться на дуже високому рівні - 9,6%. Бренд зміг збільшити поставки клієнтам по всьому світу на понад 20% - до 515 300 автомобілів. З новою корпоративною стратегією NEXT LEVEL - ŠKODA STRATEGY 2030 бренд успішно проходить через це десятиліття перетворень. У рамках стратегії компанія ставить перед собою амбітні цілі у галузі сталого зростання, розвитку нових регіонів продажів та електрифікації. До 2030 року ŠKODA AUTO планує увійти до п'ятірки найбільш продаваних автомобільних брендів у Європі. Для досягнення цієї мети чеський виробник автомобілів робить акцент на особливо доступних моделях початкового рівня і сильному, електрифікованому модельному ряді. Крім того, ŠKODA прагне стати провідним європейським брендом в Індії, Росії і Північній Африці і бере на себе додаткові зобов'язання в рамках концерну Volkswagen. У співпраці з Групою і партнерами зі сфери політики та бізнесу ŠKODA AUTO також працює над тим, щоб зробити свою рідну країну, Чеську Республіку, центром електромобільності, щоб зберегти існуючі робочі місця і створити нові. ŠKODA AUTO Group* – Ключові показники за перше півріччя, з січня по червень 2021/2020**: ŠKODA AUTO Group* – Ключові показники за перше півріччя, з січня по червень 2021/2020**:
* ŠKODA AUTO Group включає ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO Slovensko s.r.o, ŠKODA AUTO Deutschland GmbH, ŠKODA AUTO Volkswagen India Private Ltd. і долю у компанії ТОВ VOLKSWAGEN Group Rus ** Зміна у відсотках розрахована на основі неокруглених значень *** Включаючи виробництво на заводах ŠKODA AUTO Group, без урахування виробництва на заводах партнерів у Китаї, Словаччини, Росії та Німеччини, але включаючи інші бренди групи, такі як SEAT, VW і Audi; виробництво автомобілів без урахування повних або часткових машинокомплектів **** Включає продажі ŠKODA AUTO Group компаніям-дистриб'юторам, зокрема інших брендів, таких як SEAT, VW, Audi, Porsche і Lamborghini; продажі автомобілів без урахування повних або часткових машинокомплекті Перша половина 2021 року: ŠKODA AUTO передала клієнтам 515 300 автомобілів по всьому світу З січня по червень чеський автовиробник передав клієнтам по всьому світу 515 300 автомобілів, що на 20,8% більше, ніж за той же період минулого року (перша половина 2020 року: 426 700 автомобілів). В Україні ŠKODA утримує четверту позицію з часткою ринку 7%, зростання продажів порівняно з першим півріччям 2020 року склало 71,3% (перша половина 2021 року: 3 423 автомобіля; перша половина 2020 року: 1 998 автомобілів). Перше місце у своєму класі посідають моделі ŠKODA Octavia з часткою 42,6% і ŠKODA Fabia з часткою 35,1%. Друга позиція у класі в ŠKODA Kodiaq з часткою ринку 29,6%. Значне зростання порівняно з першим півріччям минулого року показали ŠKODA Karoq (увійшов в ТОП-10 автомобілів в своєму класі, зростання продажів склало 363%), ŠKODA Scala (зростання продажів на 983%) і ŠKODA Kamiq (фактично вийшов на ринок в червні 2020 року і на сьогодні займає 6-е місце в своєму класі з часткою ринку 7%). У Західній Європі ŠKODA AUTO здійснила 237 900 поставок у першому півріччі, що на 30,9% більше, ніж у січні-червні 2020 року. У Німеччині, найбільшому серед усіх країн ринку, за той же період порівняно з минулим роком компанія збільшила поставки клієнтам на 19,4% - до 75 900 автомобілів (перше півріччя 2020 року: 63,6 тис. автомобілів). У Центральній Європі виробник автомобілів поставив клієнтам 97 400 автомобілів у першому півріччі 2021 року (у порівнянні з 84,4 тис. автомобілів з січня по червень 2020 р .; + 15,4%). На ринку Чехії ŠKODA збільшила поставки клієнтам на 11,7% до 44 000 автомобілів (39 400 автомобілів за аналогічний період минулого року). У Східній Європі, за винятком Росії, компанія збільшила поставки клієнтам на 35,0% до 22 500 автомобілів (з січня по червень 2020 року: 16 700 автомобілів). У Росії виробник поставив 52 800 автомобілів з січня по червень, що значно перевищує показники не тільки за аналогічний період минулого року (перша половина 2020 року: 34 200 автомобілів; + 54,3%), але і за показниками до пандемії. У Китаї поставки клієнтам знизилися на 43,1% до 44 000 одиниць у першій половині 2021 року. (аналогічний період 2020 року: 77,4 тис. автомобілів). Основна причина - дефіцит напівпровідників. В Індії з січня по червень 2020 року ŠKODA AUTO поставила 4900 автомобілів (перше півріччя 2020 року: 3700 автомобілів; + 31,2%). У Туреччині бренд зафіксував значне зростання поставок автомобілів - на 129,8% (перша половина 2021 року: 17 600 автомобілів; перша половина 2020 року: 7 600 автомобілів).
Поставки бренду ŠKODA покупцям у першій половині 2021 року (у одиницях, з округленням, перераховані за моделлю; +/- у відсотках порівняно з першим півріччям 2020 року): ŠKODA OCTAVIA (121 000; +9.3%) ŠKODA KAROQ (75 500; +34.3%) ŠKODA KAMIQ (73 700; +40.4%) ŠKODA KODIAQ (64 700; +6.5%) ŠKODA FABIA (56 600; +17.7%) ŠKODA SUPERB (40 100; +6.1%) ŠKODA RAPID (37 900; +35.1%) ŠKODA SCALA (28 000; +2.5%) ŠKODA ENYAQ (14 600; -) ŠKODA CITIGOe iV (продажі тільки у Європі: 3 100; -40.4%) |