Закарпат-Авто - офіційний дилер Skoda та Mitsubishi Motors в Закарппатській області
 
Офіційний дилер світових брендів.
Сертифікований сервіс.
 
 

ŠKODA AUTO презентує корпоративну стратегію «NEXT LEVEL»

›  Стратегія ŠKODA до 2030 року “NEXT LEVEL” – запорука успіху у десятиріччя трансформації

›  Сильні позиції у Європі: ŠKODA AUTO планує увійти до п’ятірки виробників найбільш продаваних автомобілів у Європі

›  Більше електромобільності: ще принаймні три повністю електричні моделі; частка продажів електромобілів у лінійці ŠKODA у Європі зросте до 50-70% до 2030 року

›  Нові ринки: на шляху до того, щоб стати провідним європейським брендом в Індії, Росії і Північній Африці

›  Simply Clever 2.0: ŠKODA AUTO як еталон взаємодії з користувачем за принципом «Simply Clever»

›  Значне посилення екологічних цілей: зменшення на 50% викидів автопарку до 2030 року порівняно із 2020-м

›  Амбітні фінансові цілі: лідерство у мінімізації витрат серед основних європейських конкурентів; стабільна рентабельність продажів не менше 8%

ŠKODA AUTO презентує корпоративну стратегію розвитку до 2030 року під назвою «NEXT LEVEL - СТРАТЕГІЯ ŠKODA 2030», яка ставить амбітні цілі в області інтернаціоналізації, електрифікації та діджіталізаціі. Чеський виробник автомобілів прагне до 2030 року увійти до п'ятірки найбільш продаваних брендів у Європі, а на ринках, що розвиваються, Індії, Росії та Північної Африки компанія планує стати провідним європейським брендом. У співпраці з політичними і діловими партнерами, а також з Volkswagen Group, ŠKODA AUTO також прагне перетворити свій внутрішній ринок, Чеську Республіку, на центр електромобільності, щоб зберегти робочі місця і створити нові можливості для працевлаштування. Конкретні цілі у напрямку сталого розвитку і різноманітності також міцно закріплені e новій стратегії. При її реалізації основна увага буде приділятися двом основним принципам - ефективності і простоті.

Голова Правління ŠKODA AUTO Томас Шефер розповідає: «Стратегія NEXT LEVEL містить конкретні відповіді на питання про те, як успішно провести ŠKODA AUTO через процес трансформації та забезпечити компанії у 2030 році ще більш міцні позиції, ніж вона має сьогодні. У бренда неймовірний потенціал. Ми будемо використовувати це в найближчими роками і ставити собі амбітні цілі; ми прагнемо увійти до п'ятірки найбільших виробників автомобілів у Європі за обсягами продажів; ми хочемо стати найкращим європейським брендом в Індії, Росії та Північній Африці та ми розвиваємо наш внутрішній ринок у Чеській Республіці, перетворюючи його на центр електромобільності, щоб зберегти існуючі робочі місця та створити нові. ŠKODA вступає в це захопливе майбутнє, маючи сильну позицію, і я з нетерпінням очікую можливості працювати з нашою командою із понад 43 000 співробітників по всьому світу та нашим соціальним партнером KOVO, щоб вивести нашу компанію на новий рівень у найближчі роки».

Нова корпоративна стратегія «NEXT LEVEL» заснована на успіху попередньої Стратегії 2025. Компанія визначила нове бачення та місію на шляху до майбутнього. Нове бачення - «Ми допомагаємо світові жити розумніше», а нове місію - «Сучасна доступна мобільність в усьому необхідному та сюрпризи, які ви любите». У той же час ŠKODA AUTO, як і раніше, тримається своїх перевірених цінностей: «спрощувати», «бути людяними» та «дивувати».

Три головні пріоритети - «EXPAND», «EXPLORE» и «ENGAGE» - вказують шлях уперед

Стратегія «NEXT LEVEL» побудована на трьох пріоритетах, що зібрані під заголовками «EXPAND» («Розширення»), «EXPLORE» («Освоєння») и «ENGAGE» («Залучення). Головною метою пріоритету «EXPAND» є перетворення ŠKODA в один з п'яти найбільш продаваних автомобільних брендів в Європі. З одного боку, це буде досягнуто за рахунок подальшого зміцнення позицій бренду у бюджетному сегменті. При стартовій ціні до 14 000 євро нова FABIA стає лідером у класі. З іншого боку, продуктовий портфель буде розширено і до 2030 року він поповниться ще принаймні трьома повністю електричними моделями з позиціонуванням нижче ENYAQ iV як за ціною, так і за розмірами. ŠKODA AUTO прагне, аби частка повністю електричних моделей у Європі становила 50-70%, в залежності від ринку.

Чеська Республіка стане центром електромобільності

Щоб трансформація зміцнила ŠKODA AUTO і її внутрішній ринок, Чеську Республіку, компанія разом з партнерами працює над перетворенням країни на центр електромобільності. Зокрема, до 2030 року електронні компоненти або електромобілі будуть вироблятися на всіх трьох чеських заводах ŠKODA AUTO у Млада-Болеславі, Квасінах і Врхлабі. Вже зараз там виробляються високовольтні батареї для plug-in гібридних моделей SUPERB iV і OCTAVIA iV, а також для моделей інших брендів Групи. На початку наступного року в Млада-Болеславі також буде запущено виробництво акумуляторних систем MEB для ENYAQ iV. Крім того, чеський автовиробник працює з партнерами над створенням стабільної структури постачальників для виробництва електромобілів.

На шляху до позиції лідера серед європейських брендів в Індії, Росії і Північній Африці

Пріоритет «EXPLORE» включає закріплення до 2030 року ŠKODA як провідного європейського автовиробника на ринках Індії, Росії та Північної Африки. Глобальний потенціал продажів ŠKODA на цих ринках складе 1,5 мільйона автомобілів на рік, компанія відповідає за ці регіони у рамках Volkswagen Group. Нещодавно стартувало виробництво KUSHAQ - першої моделі ŠKODA, яка буде випущена на ринок Індії в рамках проекту INDIA 2.0. У середньостроковій перспективі також є плани запропонувати KUSHAQ на інших ринках, що розвиваються.

«Simply Clever 2.0»: ŠKODA залишиться практичною навіть в епоху цифрових технологій

Третій пріоритет, «ENGAGE», включає конкретні цілі в області цифрового клієнтського досвіду, сталості, різноманітності, а також освіти і навчання. Серед іншого, чеський виробник автомобілів має намір стати еталоном взаємодії з користувачем за принципом Simply Clever. Кожен клієнт повинен мати можливість інтуїтивно керувати ŠKODA або сервісом ŠKODA. Одним з перших таких проектів є PowerPass, який робить зарядку електричної моделі ŠKODA простою і зручною. Він буде доступний на понад 30 ринках і може використовуватися у понад 210 000 точок зарядки в Європі. У той же час покупка ŠKODA стане ще більш приємною. Наприклад, компанія розширює концепцію віртуального шоуруму і поставила перед собою мету вже до 2025 року продавати кожну п'яту ŠKODA через Інтернет. Клієнти в Бельгії, Нідерландах, Польщі та Чеській Республіці вже користуються цією можливістю.

Значне посилення екологічних цілей: скорочення викидів автопарком на понад 50%

ŠKODA AUTO нарощує зусилля із забезпечення сталого розвитку і посилює екологічні цілі. Компанія прагне скоротити викиди свого автопарку на понад 50% порівняно з 2020 роком і з 2030 року виробляти автомобілі з нульовими викидами вуглецю на всіх заводах в Чехії та Індії. Виробництво в Врхлабі вже було CO2-нейтральним з кінця минулого року. Стратегія «NEXT LEVEL» також приділяє ще більше уваги темі різноманітності; до 2030 року кожну четверту керівну посаду в компанії посідатиме жінка. Для ŠKODA AUTO різноманітність, інклюзивність і рівність є невід'ємними компонентами корпоративної культури, яка характеризується відкритістю і терпимістю. Окрім того, в рамках процесу радикальної трансформації чеський виробник виступає за навчання і підвищення кваліфікації своїх співробітників і в період з 2022 з 2030 щорічно інвестуватиме майже 500 мільйонів євро з метою збереження робочих місць у майбутньому.

Ефективність і простота як керівні принципи для досягнення стратегічних цілей

Для досягнення цілей «NEXT LEVEL» компанія робить акцент на ефективності і простоті - двох сильних сторонах, які завжди характеризували чеського автовиробника. ŠKODA AUTO планує отримати конкурентну перевагу за рахунок економії на витратах серед основних європейських конкурентів при рентабельності продажів не менше 8% в якості цільового показника. У той же час компанія послідовно спрощує свої процеси і скорочує бюрократію, щоб стати ще більш гнучкою. Наприклад, за рахунок поступової електрифікації модельного ряду складність пропозиції в середньостроковій перспективі знизиться на 40%.